Job 57 van 204


Report this listing

Solliciteren



Teamleader Customer Service


Functie

Ben je een enthousiaste en klantgerichte professional met uitstekende communicatieve vaardigheden? Beheers je zowel het Nederlands als het Frans op een hoog niveau? Ben je zowel een teamspeler als een teamleader? Lees dan zeker verder!

Momenteel zijn we op zoek naar een Teamleader Customer Service voor één van onze klanten.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Dagelijkse taken verdelen en opvolgen tussen verschillende afdelingen
  • Targets bepalen voor de verschillende afdelingen en tijdig bijsturen
  • Processen begrijpen en kunnen inspringen indien nodig
  • Herkennen van problemen en deze proactief aanpakken
  • Medewerkers evalueren en gesprekken voeren
  • Actief samenwerken op de planning: chauffeurs bezetting registreren en inplannen, inplannen van nieuwe order, plannen per vrachtwagen a.d.h.v. postcode, chauffeurs en hun kennis, goederen en wensen van de klant, wagens op route zetten, planning finetune en afwerken voor de volgende dag in samensprak met de planning afdeling
  • Klanten opbellen (afspraak vastleggen, situatie ter plaatse overlopen, extra gereedschap voorzien)
  • Verwerken inkomende mails van de planning-inbox.
  • Rapportages evalueren en verbeterpunten opstellen
  • Wekelijks overleg met de Site Manager

Bedrijfsprofiel:

Dit bedrijf is gespecialiseerd in de logistiek en het installeren van equipment zoals automaten en koelkasten voor leveranciers van diverse A-merken.

Jouw profiel

Jouw kwaliteiten als Teamleader Customer Service:

  • In het bezit van een diploma secundair onderwijs
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Frans en Nederlands
  • Je bent klantgericht, communicatief en resultaatgericht
  • Analytisch ingesteld en probleem oplossend
  • Samenwerken maar ook zelfstandig kunnen werken
  • Technisch inzicht
  • Stressbestendig
  • Kennis van MS Office
  • De competentiebehoeften binnen een team of een atelier bepalen (opleiding, mobiliteit, ...)
  • Onderhoudsprocedures, werkwijzen, technische fiches, opvolginstrumenten ontwikkelen en verbeteren
  • De bevoorrading van de werkplaatsen of productielijnen met materiaal en goederen opvolgen en controleren
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Instellingen of de programmatie van machines of materieel uitvoeren of controleren
    De parameters controleren (debiet, druk, tijd, ...)
  • De gegevens over de activiteiten en de productiestoringen analyseren en bijsturingen voorstellen
  • Technische ondersteuning verlenen aan de afdelingen productie, kwaliteit, onderhoud, ...
  • De onderhoudswerkzaamheden coördineren en plannen volgens de productievereisten
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • Kenmerken van de bestelling identificeren en de productiefases plannen
  • Machines en geschikt gereedschap selecteren
    De activiteiten verdelen tussen de ateliers, de ploegen, …
    Het personeel verdelen over de werkposten

Aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie als Teamleader Customer Service medewerker binnen een bedrijf met een warme en familiale werksfeer, waar iedereen de ruimte krijgt om zijn of haar talenten te ontplooien.
  • Een competitief salaris, afgestemd op jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques.
  • Bij vaste indienstname wordt een hospitalisatieverzekering voorzien.
  • Vier extra verlofdagen per jaar, volgens de regeling van het paritair comité.

Heb je interesse in deze boeiende functie? Aarzel niet en solliciteer snel!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht